SERWIS NARZĘDZI ROTHENBERGER
Cieszymy się, że korzystacie Państwo z narzędzi i urządzeń firmy ROTHENBERGER. Koncern gwarantuje, że zakupione urządzenia są wolne od wad fizycznych.
Jeżeli zaistnieje jednak problem techniczny w ich eksploatacji, prosimy o zapoznanie się z WARUNKAMI GWARANCJI obowiązującymi w naszej firmie.
W przypadku zgłoszenia usterki w ramach gwarancji, prosimy o wypełnienie naszego formularza ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO oraz kontakt ze sprzedawcą lub z przedstawicielem handlowym ROTHENBERGER.
Do otwarcia plików formularzy PDF potrzebny jest program Acrobat Reader. Można go pobrać bezpłatnie tutaj. Plik w postaci formularza interaktywnego - do wypełnienia i wydruku. Można także wydrukować i wypełnić odręcznie.
WARUNKI GWARANCJI ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
SERWIS NARZĘDZI DEWALT
W przypadku napraw gwarancyjnych należy:
- wypełnić formularz zgłoszeniowy
- załączyć kopię dokumentu zakupu
- załączyć certyfikat w przypadku rejestracji narzędzia w MY DEWALT
- spakować urządzenie odpowiednio je zabezpieczając wraz z dokumentami wymienionymi wyżej!
- oczekiwać na kuriera DHL w kolejnym dniu ROBOCZYM.
Link do formularza zgłoszeniowego: https://erpatech.pl/zgloszenie/