SERWIS NARZĘDZI ROTHENBERGER
Cieszymy się, że korzystacie Państwo z narzędzi i urządzeń firmy ROTHENBERGER. Koncern gwarantuje, że zakupione urządzenia są wolne od wad fizycznych.

Jeżeli zaistnieje jednak problem techniczny w ich eksploatacji, prosimy o zapoznanie się z WARUNKAMI GWARANCJI obowiązującymi w naszej firmie.

W przypadku zgłoszenia usterki w ramach gwarancji, prosimy o wypełnienie naszego formularza ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO oraz kontakt ze sprzedawcą lub z przedstawicielem handlowym ROTHENBERGER.

Do otwarcia plików formularzy PDF potrzebny jest program Acrobat Reader. Można go pobrać bezpłatnie tutaj. Plik w postaci formularza interaktywnego - do wypełnienia i wydruku. Można także wydrukować i wypełnić odręcznie. 

WARUNKI GWARANCJI                          ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

SERWIS NARZĘDZI DEWALT

W przypadku napraw gwarancyjnych należy:

- wypełnić formularz zgłoszeniowy

- załączyć kopię dokumentu zakupu

- załączyć certyfikat w przypadku rejestracji narzędzia w MY DEWALT

- spakować urządzenie odpowiednio je zabezpieczając wraz z dokumentami wymienionymi wyżej!

- oczekiwać na kuriera DHL w kolejnym dniu ROBOCZYM.

Link do formularza zgłoszeniowego:      https://erpatech.pl/zgloszenie/